رئیس فدراسیون والیبال:

سلطانی فر تعامل خوبی با دولت دارد

داورزنی گفت: سلطانی‌فر رابطه خوبی با دولت دارد که می‌تواند با تعامل خوب برنامه‌ها را تا المپیک 2020 را به خوبی پیش ببرد.

داورزنی:سلطانی فر تعامل خوبی با دولت داردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به برنامه‌هایی که سلطانی‌فر اعلام کرده است دو هدف کوتاه‌مدت و درازمدت تعیین شده است که تبیین استراتژی درازمدت می‌تواند کمک زیادی به ورزش کند.

وی ادامه داد: سلطانی‌فر تعاملات بسیار خوب و رابطه خوبی با دولت دارد که می‌تواند با تعامل خوب با مجلس و دولت و همکاری خوب با فدراسیون‌ها برنامه‌های کوتاه مدت 9 ماهه و درازمدت تا  المپیک 2020 را به خوبی پیش ببرد.

رئیس فدراسیون والیبال درباره اختلافات به وجود آمده در خصوص تغییرات اساسنامه‌های فدراسیون‌ها گفت: این مشکلات لاینحل نبود و با تدبیر و مدیریت قابل حل است که باید همکاری بین وزارت، فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک وجود داشته باشد تا به کمک یکدیگر از این موضوعی که پیش آمده عبور کنیم.

وی افزود: این موضوع کاملا داخلی است و نهادهای بین‌المللی نمی‌توانند دخالت کنند و می‌تواند با تعامل بهتر وزارتخانه، فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار