شیراز؛

غدیر و عاشورا ادامه رو حرکت انبیاء

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حماسه 9 دی و یوم الله22 بهمن ادامه رو حرکت انبیاء، در غدیر خم و عاشورا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: حماسه 9 دی یک حادثه نبود بلکه یک جریان حقیقی و غیر قابل انکار و ماندگار است،که بعضی  افراد در مطبوعات و صاحبان قلم در تلاش هستند،تا این جریان مردمی را به صورت یک  حادثه جلوه دهند تا از یادها فراموش شود.
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی به گذشته پیونده خورده و در درون آینده حرکت می کند، افزود: مردم ما در 9 دی بدون برنامه ریزی و تبلیغات وسیع به میدان آمدند و در طول 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی هر لحظه حضور دشمن را احساس و انقلاب را در معرض خطر دیدند در صحنه حاضر شدند و از انقلاب اسلامی به عنوان میراث انبیا دفاع کردند.
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به رسالت بزرگ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی در کشور ادامه داد: ویژگی بارز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای آن است،که در طول 35 سال گذشته بسیاری از جریان های سیاسی تلاش کردند فعالیت این شورا، را از خط اصلی به نفع خود خارج کنند اما موفق نشدند.
همچنین لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این همایش را آسیب شناسی و ارزیابی فعالیت های گذشته این شورا و برنامه ریزی برای مناسبت های پیش روی این شورا دانست و گفت: مهمترین مناسبت های پیش رو گرامیداشت حماسه 9 دی و یوم الله 22 بهمن است، که ایجاد نشاط برای خلق حماسه انتخابات در ابتدای سال آینده است.
حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز با اشاره به برگزاری همایش روسای این شورا که هر 6 ماه به میزبانی یکی از استان ها برگزار می شود،افزود: این همایش دو روزه با نشست های تخصصی بررسی عملکرد گذشته و برنامه ریزی برای برپایی برنامه های آینده را دنبال می کند.
گفتنی است، همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور به مدت دو روز از 19 آبان تا 20 آبان ماه 95 در شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: غدیر ، عاشورا ، حرکت ، انبیا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار