شیراز؛

مسئولان استان فارس به احیای شعائر دینی و انقلابی اهتمام ویژه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: برخی از روزها در تاریخ انقلاب اسلامی سرنوشت ‌ساز بودند، این روزها نباید به فراموشی سپرده شوند بلکه باید هر سال با اجرای برنامه‌ های مختلف این مناسبت‌ ها را حفظ کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی با اشاره به اینکه مناسبت ‌های دینی مانند عاشورا از ویژگی ‌های بارز فرهنگ شیعی است که در هیچ یک از ادیان و مذاهب دیگر دیده نمی ‌شود، گفت: حفظ این روزها حفظ شعائر دینی و انقلابی است به همین دلیل دشمن در طول 35 سال انقلاب اسلامی تلاش کرده که این روزها را کم رنگ کند.
امام جمعه شیراز با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات در حفظ این روزها و برگزاری مناسبت ‌های انقلاب اسلامی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات در طول انجام فعالیت خود با برگزاری دقیق مناسبت ‌ها مانع سوء استفاده دشمن شده و باید این حرکت صحیح ادامه داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات نباید در مسیر انجام رسالت خود ابزاری در دست گرایش ‌های مختلف باشد، خاطرنشان کرد: این شورا تاکنون روی خط صحیح حرکت کرده و باید در آینده نیز همین ‌گونه باشد.
وی با اشاره به اینکه اربعین یکی از مناسبت ‌های دینی است که به بهترین شکل برگزار می ‌شود، تصریح کرد: عظمت مراسم اربعین حسینی سبب می‌ شود تا جهان مقابل فرهنگ شیعی سر تعظیم فرود آورد و این برند باید برای جامعه شیعی حفظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس 9 دی و 22 بهمن را از دیگر مناسبت‌ های حساس انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این دو مناسبت یک جریان ماندگار تاریخی است که مردم حمایت خود را از انقلاب اسلامی نشان دادند و پس از گذشت سال‌ها این حمایت را با شرکت در راهپیمایی‌ ها نشان داده‌اند.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: 9 دی و 22 بهمن تداوم حرکت عظیم عاشورا و غدیر است که سبب انتقال ارزش ‌ها و تفکرات دینی و انقلابی می ‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار