شیراز؛

سفر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به زرقان

نماینده ولی‌فقیه کهگیلویه و بویراحمد، در بازدید از مرکز جامع سلامت زرقان، خدمات دانشگاه و نیک اندیشان را در عرصه سلامت مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، از مرکز خدمات جامع سلامت ضیغمی زرقان بازدید و تلاش های نیکوکارانه  محمدرضا ضیغمی نیک اندیش برتر سال های 93 ،94 و 95، را مورد تقدیر قرار داد.
آیت‌الله ملک حسینی، از قسمت های مختلف مرکز جامع سلامت، شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، اتاق پزشک و مراقبان سلامت و کلینیک تخصصی و بخش های قلب، گوش حلق و بینی و چشم پزشکی، بازدید کرد.
امام جمعه یاسوج، با ابراز رضایتمندی از روند ارتقای سلامت در شهر زرقان، گفت: در سال های اخیر خدمات قابل توجهی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و افراد نیکوکار حوزه سلامت، در حوزه بهداشت و درمان زرقان انجام شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ارائه خدمات تخصصی در کلینیک ویژه این مرکز و آزمایشگاه مجهز آن و اجرای طرح پزشک خانواده شهری، که کاهش قابل توجه هزینه درمان را به همراه داشته است، موجب رضایتمندی مردم دانست.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار