شیراز؛

دانشگاه علوم پزشکی شیراز هیچ‌ گونه مورد امنیتی نداشته است

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چارچوب مصوبات شورای عالی فرهنگی انجام‌ وظیفه می ‌کند و هیچ‌گونه مورد امنیتی مربوط به این دانشگاه ارائه نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید سجاد رضوی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت بهداشت گفت: در مورد امنیتی بودن دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی استاد، کارمند و دانشجو به دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت هیچ ‌گونه موارد تخلفی ارسال نشده است.
وی افزودد: وزارت بهداشت و تمام دستگاه ‌های نظارتی دولت کار بازرسی به شکایات و ارزیابی عملکرد را انجام می‌ دهند و اگر این تخلفات خارج از حیطه وزارت بهداشت باشد به دیگر مراکز ارجاع می ‌شود.
مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای مبارزه با تخلف ‌های زیرمیزی و تعرف ه‌های غیرقانونی نسبت به دیگر دانشگاه ‌ها از موقعیت برتری برخوردار است.
رضوی با اشاره به اینکه تهیه اقلام دارویی در خارج از بیمارستان توسط بیماران تخلف محسوب می‌شود، افزود: تمام دولت ‌ها در تلاش هستند که تهیه دارو و تجهیزات پزشکی توسط بیماران در خود بیمارستان تهیه شود و این طرح در دولت یازدهم به ‌ویژه در حوزه سلامت از شتاب بیشتری برخوردار است.
وی بیان داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجازه اختلال در نظام دارویی و رفتن به زمان گذشته را نخواهد داد و با مدیریت، کمبود دارو کاهش ‌یافته است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار