شیراز؛

شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی درمانی دهرم

رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند از شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی درمانی دهرم و نوجین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود جوکار رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند اظهار کرد: شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی درمانی دهرم و نوجین، تجهیز آزمایشگاه های مراکز دهرم و نوجین، نوسازی و تجهیز تمامی خانه های بهداشت، تجهیز و راه اندازی اتاق عمل دوم بیمارستان، رشد شاخص های بهداشتی و جذب بیش از 40 نفر نیروی انسانی و پزشکان عمومی و متخصص و شروع ساخت طرح مرکز سلامت جامعه شهری فراشبند از جمله کارهای انجام شده در این شهرستان است.
وی ایجاد زیرساخت اینترنتی و نصب دکل های مخابراتی و ارتباطی در تمام خانه های بهداشت شهرستان را از دیگر دستاوردهای شبکه بهداشت و درمان فراشبند، عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، در حال حاضر ارتباط اینترانت در دور افتاده ترین نقاط این شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی استان فراهم شده است.  
دکتر جوکار، حفظ و ارتقای سلامت را وظیفه ای همگانی دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه مساله سلامت نیازمند آموزش و اطلاع رسانی به عموم جامعه است، استفاده از ظرفیت نماز جمعه و روحانیت در شهرستان، می تواند در رسیدن به این اهداف بسیار مفید و سودمند واقع شود.
امام جمعه فراشبند نیز گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیران شایسته، کارآمد و با مدیریت قوی دارد تا بتوان از ظرفیت ها و توانمندی های موجود، نهایت بهره را برد.
حجت الاسلام هادی ابراهیمی، ظرفیت های موجود در سازمان را کارمندان آن سازمان یا اداره دانست و افزود: شیوه استفاده از کارمند و مدیریت کردن آنها، درک کردن و احساس دوستی و ارتباط صمیمی با آنها، از نکات مثبت و قابل توجه برای مدیران و کارکنان است.
او اضافه کرد: ارتباط دوستانه مدیر با زیردستان نتایج خوبی در راستای ارتقای کیفیت و کمیت کار، شامل کارایی، تلاش و روحیه مضاعف آنها در کار دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار