شیراز؛

500 هزار دانش ‌آموز بسیجی در فارس

رئیس سازمان بسیج دانش‌ آموزی استان فارس گفت: استان فارس نخستین استان کشور در راه ‌اندازی مساجد دانش‌ آموزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سجاد توکل رئیس سازمان بسیج دانش‌ آموزی استان فارس گفت: راه‌ اندازی مساجد دانش‌ آموزی از ابتکارات سازمان بسیج دانش‌ آموزی فارس در کشور است و بر این باوریم که بین منزل و مسجد باید ارتباطی مستحکم برقرار شود.
توکل افزود: در سالیان گذشته فرماندهان پایگاه‌ های دانش‌ آموزی از مدیران و معاونان مدارس انتخاب می‌ شدند اما در طرحی با توجه به نقش مهم نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس و همچنین لبیک به امام (ره) در دوران انقلاب فرماندهان پایگاه‌ های مقاومت دانش‌آموزی به دانش آموزان سپرده شد.
وی ادامه داد: بعد از اجرای این طرح به مدت سه سال امسال به عنوان طرح یاوران ولایت توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی در تمام کشور اجرایی شد و در موضوع اعتمادی سازی به جوانان دانش آموز امسال نیز همانند سال گذشته سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به جوانان اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: همچنین به منظور تشویق مدیران مدارس 600 نفر از مدیران خواهر و بردار مدارس استان فارس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس همچنین به برنامه‌ های این سازمان در هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 250 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیش‌بینی شده و صبح فردا سه شنبه 11 آبان ماه 95 نیز دیدار با آیت‌ الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس با حضور فرمانده سپاه فجر، مدیرکل آموزش و پروش استان و مسئولان بسیج دانش‌ آموزی برگزار می‌ شود.
توکل تصریح کرد: برنامه اصلی هفته بسیج دانش‌آموزی برگزاری روز 13 آبان است که باشکوه‌ تر از گذشته در نقاط مختلف استان و میدان دانشجوی شیراز به صورت تجمع دانش‌ آموزی برگزار می‌ شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار