ساری،

اهدا مدرک مهدویت در مازندران

15 هزار نفر دو سال گذشته در مازندران مدرک آموزش مهدویت دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی بنیاد مهدویت کشور امروز در جمع مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز مازندران در ساری با اشاره به اینکه رسانه مهمترین نقش را در راستای معرفی تفکر مهدویت در جامعه دارد توجه به جامعیت مهدویت ، نظام بنیادی ، الگوهای عینی در جامعه و افشاگری آسیب های جامعه از جمله خرافه گویی ها را از جمله اهداف راه اندازی بنیاد مهدویت بیان کرد.

وی افزود: از سال 79 بنیاد مهدویت به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد و در مازندران نیز این بنیاد از سال 87 فعالیت دارد که دو سال گذشته 15 هزار نفر در این استان ضمن آموزش مدرک مهدویت دریافت کنند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی بنیاد مهدویت کشور با اشاره به اینکه مناسبت های ملی و مذهبی و اعیاد بهترین زمان برای ترویج فرهنگ مهدویت است افزود: 10 آذر ماه برابر با 9 ربیع الاول سالروز آغاز به امامت رسیدن امام زمان (عج) همایش بزرگ مهدویت در ساری برگزار خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران هم در این نشست با اشاره به اینکه توجه به مهدویت از جمله وظیفه هر مسلمانی است که باید به آن اهتمام ورزد گفت: بطور جدی و کارشناسی شده ساخت برنامه های متنوع مهدویت را در شبکه مازندران دنبال خواهیم کرد.

صادق مقدسی افزود: امروز جامعه ما تشنه افکار مهدویت است و رسانه ملی هم به دنبال انتقال صحیح آرمانهای مهدویت به جامعه خصوصاً نسل جوان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار