ساری؛

کیسه های مقوایی جایگزین پلاستیک +تصاویر

میوه فروش جوان ساروی کیسه های مقوایی و پارچه ای را حفظ محیط زیست جایگزین کیسه پلاستیکی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران، جایگزینی کیسه های مقوایی و پارچه ای بجای پلاستیکی نقش مهمی در فرهنگ سازی زیست محیطی شهروندان دارد.

قاسمی میوه فروش جوان ساروی علاقمند به حفظ محیط زیست مدتی است و بجای استفاده از کیسه های نایلونی از کیسه های کاغذی ومقوایی جایگزین پلاستیک استفاده کرده است.

این جوان خوش ذوق ساروی گفت: از زمانی که متوجه تاثیرات منفی مواد پلاستیکی بر طبیعت وآب وخاک و مدت زمان طولانی تجزیه این مواد مخرب شد تصمیم گرفت کیسه های مقوایی را جایگزین پلاستیکی کند.

قاسمی افزود: زمانی که مشتریان چند نوع میوه ودر نتیجه چند پاکت استفاده کردند به انها یک کیسه پارچه ای بزرگ می دهد که چنانچه بعد از استفاده در دفعات بعدی همرا بیاورند از 5 تا10 درصد تخفیف برخوردار شوند.

میوه فروش جوان ساروی گفت: این اقدام با استقبال خوب شهروندان مواجه شد بطوریکه بسیاری از مشتریان علاوه بر خرید با ابراز نظرات خودشان در مورد مسایل زیست محیطی بویژه مدت زمان طولانی تجزیه پلاستیک که 500 تا1000 سال طول می کشد از این اقدام و کار زیست محیطی حمایت می کنند.
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار