حضور سرپرست استقلال در مراسم زنده یاد پورحیدری/ كادرفنی و بازیكنان در مراسم عصر حاضر خواهند شد

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در مراسم هفتمین درگذشت منصور پورحیدری حاضر شد .

افراد ورزشی بسیاری در مراسم هفتم زنده یاد پورحیدری شركت كردند/ كادرفنی و بازیكنان در مراسم عصر حاضر خواهند شداولیائی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگزاری مراسم هفتمین درگذشت پورحیدری اظهار داشت :مراسم بسیار خوبی با حضور خانواده مرحوم پورحیدری و افراد ورزشی در بهشت زهرا برگزار شد و امیدوارم روح منصور خان شاد باشد .
 
وی درباره غیبت مسولان باشگاه و بازیكنان استقلال و حضور برخی چهره های ورزشی در مراسم هفتم مرحوم پورحیدری گفت: با توجه به اینكه افراد زیادی برای حضور در مراسم به بهشت زهرا آمده بودند به همین دلیل من تنها جباری ،بیانی ،مجیدی و ترابپور را در مراسم دیدم و دیگر به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستیم ببینم چه افرادی در بهشت زهرا حاضر شدند . هم اكنون هم خانواده مرحوم در حال بازگشت به منزل هستند.

حضور سرپرست استقلال در مراسم زنده یاد پورحیدری

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش در مراسم هفتمین درگذشت منصور پورحیدری حاضر شد .
 
عبدالهی پیش از این در مراسم خانواده شفیع زاده حضور پیدا كرده بود و همین مساله باعث شده بود با تاخیر در بهشت زهرا در قطعه نام اوران و ان هم بر سر مزار پورحیدری حضور یابد.

عبدالهی :كادرفنی و بازیكنان در مراسم عصر حاضر خواهند شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت در خصوص غیبت مسولان استقلال و بازیكنان در مراسم هفتمین درگذشت پورحیدری اظهار داشت : با توجه به حضور در مراسم ختم خانواده شفیع زاده به همین دلیل هم اكنون در مراسم پورحیدری حاضر شدم و در خال حاضر اینجا هستم .
 
وی ادامه داد :بازیكنان و مادر فنی نیز قرار است در مراسمی كه قرار است عصر برگزار شود حضور پیدا خواهند كرد .

گفتنی است در حال حاضر بازیكنان و كادر فنی استقلال در حال برگزاری تمرین هستند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار