آبی پوشان شارژ مالی شدند/استقلال خواهان جذب سروش و سجاد

مديران باشگاه استقلال توانستند بخشی از مطالبات اعضای تيم را پرداخت كنند.

آبی پوشان شارژ مالی شدند/استقلال خواهان جذب سروش و سجادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان طبق خواسته منصوريان ،مدير عامل باشگاه استقلال با مصطفی آجرلو برای جذب سروش رفیعی در نقل و انتقالات نیم فصل وارد مذاکره شده است.

بر اساس اعلام سید رضا افتخاری،نام رفیعی در فهرست مدنظر سرمربی تیم استقلال قرار دارد و به همین دلیل تلاش ها برای جذب این بازیکن آغاز شده است.

از طرفی استقلالی ها خواهان جذب شهباززاده هستند كه در صورت توافق و تسويه اين بازيكن با تيم تركيه ای وی می تواند در نيم فصل به جمع آبی ها اضافه شود.

مذاكره مستقيم مسئولان استقلال با بازيكنان 

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند از اين پس برای جذب بازيكن واسطه ای در كار نباشد، به اين ترتيب مسئولان برای گرفتن بازیکنان از طریق واسطه صحبت نمی كنند و به طور مستقيم با خود بازیکنان وارد مذاكره می شوند. آنها معتقدند وجود واسطه ها فقط باعث می شود رقم بازیکنان بالاتر رود.

پرداخت مطالبات اعضای تيم 

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مسئولان باشگاه استقلال با بررسی مسائل مالی روز گذشته ١٠ درصد مطالبات بازيكنان و برخی اعضای تيم را پرداخت كردند.

به اين ترتيب آبی پوشان در هفته جاری شارژ مالی شدند. 

بدهی ميلياردی استقلالی ها 

با توجه به بدهی باشگاه استقلال، اين باشگاه چيزی حدود ٨٣ ميليارد بدهی دارد كه البته نيمی از آن مربوط به بدهی مالياتی خواهد بود و مديران باشگاه در نظر دارند در حداقل زمان با پرداخت اين بدهی ها بار مالی باشگاه را كم كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار