اصفهان؛

خدمت به خلق، رضایت خدا را به همراه دارد

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: خدمت به خلق به ویژه مستضعفان، رضایت خداوند، پیامبر(ص) و ائمه(ع) را برای انسان به همراه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله حسین مظاهری در درس اخلاق این هفته خود در محل مسجد حکیم اصفهان افزود: خدمت به مردم و مخلوقات، توصیه قرآن و مکتب اسلام است و این اقدام انسانیت افراد را اثبات می کند.
وی بیان کرد: پس از ترک گناه و انجام واجبات خدمت به مخلوقات الهی مصداقی از پیروی از دستورات قرآن است که با انجام واجبات، ترک گناهان و خدمت به خلق، انسان مطیع و پیرو بودن خود نسبت به دستورات الهی را اثبات می کند.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه باید مفاسد اخلاقی، اداری و اقتصادی از جامعه اسلامی دور شود، تصریح کرد: مسلمان واقعی هوا و هوس و دلسبتگی های دنیا را زیر پا می گذارد و دستورات اسلامی را محور برنامه های زندگی خود قرار می دهد.
وی با اشاره به رشوه خواری و پارتی بازی در جامعه همچنین ظلم و ستم به موجودات، گفت: این رفتارهای ضد اسلامی ناراحتی پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) را به همراه دارد زیرا عالم محضر خدا، چهارده معصوم و ملائکه است و ناراحتی آن ها ، برای جامعه بی برکتی ایجاد می کند.
آیت الله مظاهری با بیان اینکه انسان باید در محضر خداوند، معصومین (ع) و ملائکه ادب را رعایت کند، گفت: عده ای با سرپیچی از دستورات خداوند به دنبال بی بندباری در جامعه هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار