اصفهان؛

خلوتی مساجد هنگام نماز مانع بهره گیری از شفاعت معصومین(ع) می شود

رئیس حوزه علمیه اصفهان خلوتی مساجد هنگام نماز را مانع بهره گیری از شفاعت معصومین(ع) در قیامت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله العظمی حسین مظاهری، از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در درس اخلاق ماه مبارک رمضان اظهارداشت: کوتاه شمردن نماز موجب عدم استفاده از شفاعت معصومین(ع) می شود.

وی افزود: اقامه نماز اول وقت و به صورت جماعت از مصادیق توجه به نماز است که این کار موجب افزایش برت زندگی و بهره گیری از شفاعت معصومین می شود.

آیت الله مظاهری با اشاره به خلوتی مساجد، تصریح کرد: خلوتی مساجد هنگام نماز مانع بهره گیری از شفاعت معصومین(ع) در قیامت می شود.

وی آلودگی بالای گناهان را از دیگر موانع بهره گیری از شفاعت در آخرت اعلام کرد و گفت: کسانی که بسیار گناه می کنند و گناهان سراسر زندگی آن ها را فرا می گیرد توفیق بهره گیری از شفاعت معصومین(ع) را از دست می دهد زیرا لیاقت بهره گیری از شفاعت را ندارد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان حق الناس را از دیگر موانع شفاعت دانست و اذعان داشت: حق الناس مانع بهره گیری از شفاعت می شود و افرادی که حق الناس بر گردن دارند باید در آخرت اعمال خوب خود را به طرف مقابل بدهند تا اینکه از آن ها راضی شود.

وی عدم خدمت به مردم در صورت توانایی را نیز از مواع بهره گیری از شفاعت بیان کرد و افزود: مسئولین و کارمندانی که در ادارات می توانند خدمت کنند اما تنبلی می کنند و یا طلب رشوه دارند، این افراد از شفاعت بی بهره می مانند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار