شهرکرد؛ پس از گذشت 3 ماه از شهادت:

پیکر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی وارد شهرکرد شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی وارد شهرکرد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی، دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد مرکز استان شد.

آیین وداع مردم ولایتمدار و شهیدپرور با این شهید والامقام، امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز هم از ساعت 9 صبح فردا یکشنبه 23 آبان با شرکت اقشار مختلف مردم از میدان 12 محرم تا میدان امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد برگزار و بعد از اقامه نماز، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است: شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی ششمین شهید مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری است که نیمه اول مردادماه امسال به جمع شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه پیوست و پیکر پاکش اخیراً در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد.

اين بسیجی شهيد از نیروهای بخش درمانی بیمارستان های میدانی به عنوان تکنیسین بیهوشی بود که حین انتقال مجروحین جنگی در استان حلب سوریه، به دست تروریستهای تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار