مشهد؛

صدور کد رهگیری دامپزشکی برای 6700 خودرو

تعداد 6700 خودروی مرتبط با دامپزشکی در خراسان رضوی موفق به دریافت کد رهگیری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در اجرای سیاست های الکترونیکی کردن فرایندها و نظارت بهینه بر حمل و نقل محموله های مرتبط، این تعداد خودرو حایز شرایط لازم برای دریافت کد رهگیری دامپزشکی شدند.

مسعود ابراهیمی افزود: صدور گواهی بهداشتی حمل الکترونیکی از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه و کد رهگیری برای خودروهای حامل دام وفراورده های خام دامی ونهاده های خوراک دام، درسطح استان خراسان رضوی از الزامات و ضروریات خودورهای متقاضی فعالیت در امور حمل و نقل انواع دام و طیور و فرآورده های خام دامی است.

وی گفت: داشتن کد رهگیری برای این دسته از خودروها الزامی است و در صورتی که خودروی شاغل در حمل و نقل دام، طیور و کالاهای وابسته، دارای این کد نباشد از فعالیت آن جلوگیری شده و به مراجع قضایی معرفی خواهدشد.

ابراهیمی، اعطای این کد را در جهت ایجاد نظم و انضباط و نیز نظارت بیشتر بخش دولتی بر هرگونه ورود و خروج دام و فرآورده های خام دامی دانست و یادآور شد؛ با کد یادشده تمامی محموله های مرتبط با دام و طیور و کالاهای وابسته قابل ردیابی بوده و بدین ترتب تخلفات در این عرصه کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار