اصفهان؛

اجرای 110 پروژه عمرانی در سطح شهر چادگان

شهردارچادگان گفت: بیش از 110 پروژه عمرانی درسطح شهر چادگان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عنایت‌اله امیر حاجیلو در جلسه بررسی مشکلات شهر چادگان که با حضور نماینده مجلس و اعضاء شورای شهر در شهرداری چادگان برگزار شد، اظهار کرد: قانونمند کردن و به‌روز کردن مطالبات شهرداری از ویلاهای حاشیه زاینده‌رود، افزایش منابع درآمدی شهرداری از ده میلیارد ریال به بالای پنجاه میلیارد ریال و اجرای بیش از چهل کیلومتر کانیو و مالون‌کاری در سطح شهر چادگان از اقدامات شهرداری چادگان بوده است.

وی به احداث پارک محلی در این شهر اشاره کرد و افزود: برای رفاه حال شهروندان شهرداری در 10 محله شهر چادگان، سمندگان و مندرجان پارک محلی احداث کرده است تا شهروندان بتوانند از امکانات فضای‌سبز بهره‌مند شوند.

شهردار چادگان تصریح کرد: ایجاد درآمد پایدار از طریق اجاره کارخانه سنگ‌شکن عمران، خرید سهم کارخانه آسفالت مشترک شهرداری‌ها از شهرداری بوئین میاندشت، اخذ مجوز ساخت کارخانه آسفالت در چادگان با پیگیری وام قرض‌الحسنه از سازمان شهرداری‌ها جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت، تجهیز مرکز معاینه فنی و جایگاه سی‌ان‌جی، احداث مرکز مانیتورینگ شهرداری، تخصصی کردن مرکز مدیریت بحران و آتش‌نشانی، احداث هشتاد چشمه سرویس بهداشتی، نصب چهارده آبسرد کن در شهر و افزایش ماشین‌آلات شهرداری از 9 دستگاه به 21 دستگاه از دیگر اقدامات شهرداری چادگان بوده است.

امیر حاجیلو با بیان اینکه همه یک‌صد و پنجاه مصوبه شورای اسلامی شهر چادگان اجرایی شده است اظهار داشت: چهار گواهینامه تخصصی در حوزه مدیریت شهری، محیط‌زیست، شهرسازی و عمرانی توسط شهرداری و شورای اسلامی چادگان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 110 پروژه عمرانی در سطح شهر چادگان اجرا شده است تصریح کرد: با توجه به توریستی بودن شهرستان تکمیل جاده چهار بانده چادگان به داران و چادگان به اصفهان که بسیار حادثه‌خیز است باید در اولویت کاری قرار گیرد.

شهردار چادگان اظهار داشت: امکانات فعلی برای شهر چادگان کافی است اما برای جمعیت سه برابری توریست اکتفا نمی‌کند.

امیر حاجیلو گفت: نبود پارک بزرگ گردشگری، مکان مناسب برای اسکان موقت مسافران در سطح شهر، نبود هتل و تالار پذیرائی، سالن اجتماعات، پایانه و تعطیلی پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه به علت نداشتن ردیف بودجه دولتی نیز از دیگر کمبودهای شهر چادگان است که انتظار داریم نماینده محترم مجلس در این راستا شهرداری را یاری کند.

اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن نیز در این جلسه از اقدامات انجام گرفته در سطح شهر چادگان تشکر کرد و اظهار داشت: تنها راه‌حل مشکلات تعامل مسئولین، وحدت و همدلی است.

وی بیان داشت: مکاتبات لازم در جهت رفع مشکلات شهرستان را به مسؤولین ارشد اعلام و با دعوت از سرمایه‌گذاران موارد گردشگری را در قالب مشارکت بدون فروش اموال ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم مشارکت سرمایه‌گذاران بیشتر شود.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل کنیم تصریح کرد: با تشکیل جلسات مستمر و سالیانه باید کمبودها را شناسایی کنیم؛ در انجام مکاتبات همراه شهردار و شورای اسلامی شهر خواهیم بود و امیدواریم تعاملات دوطرفه باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.