اردبیل؛

افتتاح طرح‌های عمرانی در خلخال

فرماندار خلخال گفت: طرح‌های عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان خلخال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اردبیل؛ علی نظری شیخ احمد، در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در خلخال اظهار داشت: در راستای توسعه و رشد عمرانی در مناطق محروم شهرستان خلخال، روستاهای این شهرستان و مناطق محروم امسال بیشترین سهم بودجه را شامل شد که امروز شاهد بهره‌برداری از 12 طرح عمرانی در بخش خورش رستم شهرستان خلخال بودیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های بهره‌برداری شده در مناطق روستایی خلخال در بخش‌های اجرای طرح هادی، آب آشامیدنی، آسفالت و تعمیر راه‌های ارتباطی روستایی و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم است.

فرماندار خلخال با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان گاز شهر هشتجین خلخال افزود:در راستای توسعه و عمران مناطق روستایی یک واحد آموزشی در روستای دمدول، یک واحد مهد کودک، چند واحد مسکونی برای مددجویان در روستاها، مرکز سلامت روان بهزیستی و آسفالت معابر از جمله‌ طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در مرکز شهر هشتجین و مناطق بخش خورش رستم شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسیده است.

نظری شیخ‌احمد بیان کرد: بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات مختلف برای عملیات طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر هزینه شده و کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیزداری و کنترل رسوب بخش کندرق واقع در بخش خورش رستم خلخال نیز به زمین زده شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.