ساری،

درخشش دانش آموزان فریدونکناری در جشنواره ملی دریا

دانش آموزان فریدونکناری در دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت تندیس خلاقیت کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید عظیم اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در مراسم استقبال از تیم رباتیک فریدونکنار، گفت: دانش آموزان فریدونکناری تندیس و لوح سپاس خلاقیت، فناوری و تکنولوژی را از معاون وزیر آموزش و پرورش در دومین جشنواره ملی دریا کسب کردند.

وی افزود: دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در بخش دانش آموزی و دانش جویی برگزیدگان خود را شناخته و در مراسمی از آنها تقدیر کرده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: در مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی دریا، برگزیدگان بخش دانش آموزی و دانشجویی معرفی و با حضور محمدسعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و علی زرافشان معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش تقدیر و جوایزی اهدا شد.

اسماعیل زاده افزود: تیم fast&smart از پژوهش سرای دانش آموزی فریدونکنار یکی از برگزیدگان بخش خلاقیت بوده است.

وی با اشاره به حضور تیم رباتیک دانش آموزی فریدونکنار با یک ربات زیردریایی در این جشنواره، گفت: ویژگی این زیردریایی شناسایی و عبور از موانع مختلف است.

دومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان دریایی، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و سازمان های دریایی از ۱۷ تا ۱۹ آبان امسال در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار