ساری،

سبز شدن جوانه امید در دل محمدرضا فهیمی + تصویر

جوانه امید در دل محمدرضا فهیمی سبز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا فهیمی جوان 25 ساله ای که 17 سال پیش بر اثر تصادف و در زمان دانش آموزی با ضایعه نخاعی در بیمارستان امام ساری بستری شد امروز در سالروز تولدش جوانه امید در دلش رویید تا با بکارگیری دو معلم فرصت سوادآموزی برایش مهیا شود.

قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه بازدید از محمدرضا فهیمی با اشاره به بکارگیری معلم در راستای برون سپاری گفت: انسداد مبادی بیسوادی یکی از سیاست های آموزش و پرورش است و علاوه بر این با توجه به اینکه یکی از خواسته های محمدرضا فهیمی ایجاد شرایطی برای ادامه تحصیل بود مربی برای ادامه تحصیل او اختصاص یافت.

وی افزود: مربی با قرارداد 10 میلیون ریالی همراه با کتاب و لوازم التحریر رایگان در مدت 400 ساعت دوره پودمانی معادل سوم ابتدایی را به محمدرضا آموزش خواهد داد که در صورت موفقیت در این دوره، وارد دوره ششم ابتدایی خواهد شد.

محمدرضا فهیمی نیز با ابراز رضایت از شرایط ادامه تحصیل گفت: اکنون توانایی استفاده از یک دست را هم از دست داده و با چشم و گوش توانایی یادگیری خواهد داشت.سبز شدن جوانه امید در دل محمدرضا فهیمی + تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار