پس از حضور در کنگره آسیایی بادبانی و سیلینگ

رئیس فدراسیون قایقرانی به ایران باز می گردد

رئیس فدراسیون قایقرانی که به همراه دیگر مسئولان برای حضور در کنگره آسیایی بادبانی و سیلینگ به اسپانیا رفته بود فردا به کشور باز می گردند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس فدراسیون قایقرانی که برای حضور در کنگره بادبانی و سیلینگ راهی اسپانیا شده بود قرار است فردا به تهران بازگردد.

امینی با حضور در این کنگره در نظر داشت یک نظاره گر برای برنامه های حوزه قایقرانی باشد.

در این خصوص با خسرو ابراهیمی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: کنگره جهانی بادبانی و سیلینگ در اسپانیا در حال برگزاری است که به این منظور رئیس فدراسیون غلامرضا امینی به همراه دبیر فدراسیون قایقرانی وحید مرادی وصادقی کیا رئیس کمیته و بهزاد اتابکی یکی از پیشکسوتان کمیته بادبانی برای حضور در این کنگره رفته اند و فردا به کشور باز می گردند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور روئینگ فردا با حضور پاروزنان از 12 استان در مسافت یک کیلومتر برگزار می شود البته باید بگویم ما در روئینگ مسافت یک کیلومتر نداشتیم و با مکاتباتی که انجام دادیم توانستیم سال گذشته این مصوبه را از فدراسیون جهانی اخذ کنیم.

ابراهیمی در خصوص فعالیت فدراسیون در آبهای خروشان تصریح کرد:این کمیته زیر نظر کتایون اشرف فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است و امیدوارم با استعدادیابی های صورت گرفته و حضورمربی فرانسوی"پیریک" این رشته فعالیت گسترده خود را ادامه دهد مسابقات آسیایی این رشته اواخر سال در تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار