اتابکی:تور المصنعه فرصتی برای کسب تجربه تیم بادبانی است

رئیس کمیته بادبانی قایقرانی گفت:به منظور کسب تجربه قایقرانان کشور،در تور بین المللی المصنعه شرکت می کنیم.

اتابکی:تور بین المللی المصنعه فرصتی برای کسب تجربه تیم بادبانی است بهزاد اتابکی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم بادبانی کشور اظهار کرد: تیم بادبانی کشورمان با ترکیب 2 سیلور به منظور حضور در تورنمنت بین المللی المصنعه عازم عمان شد که 2 تا بهمن ماه برگزار می شود و تیم های کشورهای مختلف به رقابت می پردازند.
 
وی در خصوص جایگاه ایران در این تورنمنت بین المللی افزود: تیم بادبانی ایران در سطح منطقه فعالیت می کند و هنوز نوپا هستیم به این خاطر جایگاه بالایی در رقابت های جهانی نداریم،اگرچه پایه های قهرمانی این رشته را محکم کرده ایم اما تا هنگامی که بخش خصوصی وارد نشود نمی توانیم پیشرفت چندانی داشته باشیم.
 
اتابکی در خصوص سطح رقابت ها عنوان کرد: این رقابت ها سطح بالایی ندارد اما با توجه به اینکه دو تن از قایقرانان ما در بخش laser redial فعالیت دارند در این تورنمنت شرکت کردیم و به آنها نیز فرصت داده ایم تا شانس خود را امتحان کنند. 
 
وی خاطر نشان کرد:برای حضور در این رقابت ها به همرا تیم نرفتم به این خاطر اطلاع زیادی در خصوص رقبای تیم کشورمان ندارم اما این رقابت ها در 5 ماده برگزار می شود که تیم ایران در 1ماده شرکت خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار