قزوین؛

تاکید بر توسعه سیستم نوین آبیاری

فرماندار قزوین گفت : اجرای سیستم های نوین آبیاری اقدامی گسترده و اساسی برای مصرف بهنیه منابع آبی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سید علی موسوی موینی در پنجمین جلسه ستاد شهرستانی توسعه سیستم های نوین آبیاری و کشت گلخانه ای افزود: تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری از مصوبات سفر دولت به قزوین بود که اقدامی گسترده و اساسی در جهت صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی است.

موسوی موینی با بیان اینکه  باید فرهنگ‌سازی لازم برای اجرای طرح ها بصورت تجمیعی انجام شود افزود: اعتبارات مورد نیاز این طرح مصوب شده است و بزودی به استان پرداخت می شود.

فرماندارقزوین خطاب به مدیران ادارات حاضر در جلسه گفت: باید قوانین دست و پا گیراداری را از سر راه اجرای این طرح برداریم  تا طرح هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های استان و بسیج سازندگی برای اجرای این طرح عنوان کرد: باید از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کرد تا اقدامات لازم برای مراجعه متقاضیان انجام شود.

موسوی موینی بر لزوم بهره‌گیری و استفاده از واحدهای تولید کننده لوله و اتصالات استان  و در اولویت قرار دادن محصولات استراتژیک شهرستان قزوین به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.