مشهد؛

مشارکت در انتخابات آینده، حداکثری و بسیار بالا خواهد بود

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: مشارکت در انتخابات آینده حداکثری و بسیار بالا خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی درنشست مشترک با فرمانداران شهرستان های استان افزود: نشاط وانگیزه ی مردم برای شرکت درانتخابات سال آینده نسبت به سال 92 جدی ترشده است.

وی اظهار داشت: مردم با انتخابات سال 92 به تأثیر پذیری رأی خود پی بردند و ازنا امیدی و تصور اینکه رأیشان اثری ندارد عبور کردند و در حال حاضرانگیزه و اراده مردم برای شرکت در انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری بیشتر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به راهبردهای 18گانه که رهبری معظم انقلاب اسلامی تعیین فرمودند اشاره کردو گفت : عملیاتی کردن این راهبردها و حرکت در این مسیر؛ برسلامت، مشارکت و امنیت انتخابات می افزاید.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برخی نگاه سریالی در ناکار آمد جلوه دادن دولت را در دستور کار خود قرارداده اند؛ روزی ازتعطیلی کارخانه ها، روز دیگر از قراردادهای نفتی، سپس حقوق های نجومی، بعضی در خصوص اختلاس در صندوق ذخیره ی فرهنگیان سخن می گویند؛ این در حالی است که دقیقا" دولت در همه ی این زمینه ها یا با عملکرد خود یا با برخورد مناسب و دقیق مسائل ،کارنامه درخشانی از خود نشان داده است .

وی تاکید کرد: نقطه ی مقابل این وضعیت؛ استراتژی سلامت اخلاقی و مالی، کارآمدی، مدیریت جهادی است که تمام مدیران باید سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی درهمین رابطه گفت: با تشکیل شوراهای اطلاع رسانی درادارات و فرمانداری ها، نشست با مدیران کل حوزه ها و احزاب و تشکل های غیردولتی و اصحاب رسانه و نیز تشکیل کانون های مشورتی مشاوران جوان و فرهنگیان و قشرهای مختلف، باید روحیه ی امیدواری، مشارکت جویی و اعتماد را در مردم زنده نگه داریم.

حسینی افزود: ما در تعاملات اجتماعی و سیاسی؛ ارتباطات تداخلی، تزاحمی، تقابلی و انفعالی نداریم؛ بلکه برارتباطات تعاملی، تعادلی و تکاملی تأ کید می نمائیم و انفعالی عمل نخواهیم کرد .

وی نقش نظارت و ارزیابی در توسعه ی سازمانی و اجتماعی را خاطر نشان کرد و گفت: ارزیابی میدانی، خود ارزیابی و ارزیابی حوزه ای در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این جلسه مهدی احمدی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی، روش های مدیریتی را تشریح کرد و افزود: سند چشم انداز را می توانیم در هشت بخش کلی و 55 ویژگی تحلیل و تفسیر کنیم .

همچنین مسعود محولاتی مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری خراسان رضوی نیز بر لزوم ارائه گزارش از سوی فرمانداران از طریق تریبون های عمومی تأکید کرد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.