مشهد؛

حضور هندبال سبزوار در لیگ برتر قطعی شد

هندبال سبزوار بعد از غیبت دوساله در لیگ امسال با نام بیتای سبزوار در لیگ برتر حضور می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیتا گفت: شرکت تجارت زعفران بیتا امسال تصمیم به حمایت مالی از هندبال سبزوار گرفت و در پی آن باشگاه فرهنگی ورزشی بیتا تاسیس و هندبال سبزوار با نام بیتا در لیگ برتر حضور می یابد .

احمد بروغنی با اشاره به اینکه سبزوار مهد هندبال ایران است افزود: در مرحله نخست باشگاه درصدد حمایت مالی از هندبال سبزوار با حضور تیمی در لیگ برتر شد که خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته این امر قطعی شد .

وی به برنامه 5 ساله باشگاه فرهنگی ورزشی بیتا اشاره کرد و گفت: ما قرار است از 4 رشته توپی حمایت کنیم که در ابتدا هندبال و کار بر روی سنین پایه خواهد بود.

سرپرست تیم هندبال بیتای سبزوار هم در این باره گفت: شاکله اصلی تیم بیتای سبزوار را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و ما در تلاشیم جزو تیم های مطرح این دوره از رقابتها باشیم.

محمد ضماندافزود: امسال تیم ها مدعی سرمایه گذاری خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ انجام داده اند گفت: بازیکنان تیم ملی نیز در اکثر تیم های مدعی پراکنده شده اند لذا در طول لیگ برتر شاهد بازی های جذابی خواهیم بود .

سرپرست تین هندبال بیتای سبزوار بااشاره به آمادگی بازیکنانش برای حضور مقتدرانه در لیگ گفت: نخستین بازی ما 28 آبان ماه در سالن 3هزار نفری سربداران مقابل مرودشت فارس خواهد بود که برد در این مسابقه شروع خوبی برای تیم ما می باشد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.