تبریز؛

مرگ 49 نفر و مصدومیت 824 نفر در حوادث کاری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مرگ 49 نفر و مصدومیت 824 نفر در حوادث کاری آذربایجان‌شرقی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صمدی‌راد گفت: در هفت ماهه امسال‌ 49 نفر بر اثر‌ حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 نفر افزایش یافته که یک نفر از فوت شدگان زن بود.

وی افزود:در هفت ماهه امسال تعداد 824 نفر بر اثر حوادث کار در استان مصدوم شدند که از این تعداد 14 نفر زن و 810 نفر مرد بودند.

صمدی راد گفت:تعداد مصدومان حوادث کاری در هفت ماهه اول سال گذشته 819 نفر بود که این آمار در هفت ماهه سال‌جاری یک درصد افزایش داشته است.

صمدی‌راد اضافه کرد: در مهر ماه امسال تعداد 14 نفر به علت حوادث کاری فوت کرده اند که نسبت به مهر ماه سال گذشته 8 نفر افزایش داشته است.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین 108 نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مهر ماه سال گذشته کاهش حدود 4 درصدی را نشان می‌دهد.

صمدی‌راد خاطرنشان کرد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 94 برابر با 50 نفر بود که همگی آنان مرد بودند.تعداد کل مصدومان حوادث کار نیز در سال 94 برابر با یک هزارو310نفر بود که از این تعداد 28 نفر زن و یک هزار و 282 نفر مرد بودند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار