تبریز؛

مصدومیت بیش ازیک‌هزار نفر در حوادث کاری در آذربایجان شرقی

در ده ماهه‌ی اول‌سالجاری یک‌هزار و 83 نفر نیز بر اثر حوادث کاری در استان مصدوم شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در ده ماهه‌ی اول‌سالجاری یک‌هزار و 83 نفر نیز بر اثر حوادث کاری در استان مصدوم شدند که از این تعداد 27 نفر زن و یک‌هزار و 10 نفر مرد بودند؛ تعداد مصدومین حوادث کاری در ده ماهه‌ی اول سال گذشته نیز برابر با یک‌هزار و 147 نفر بود که این آمار در ده ماهه سالجاری سه درصدکاهش یافته است.
هم چنین طبق بررسی‌های اداره کل پزشکی قانونی استان، در ده ماهه اول سال‌جاری، 64 نفر بر اثرحوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 47 نفر بود حدود 36 درصد افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش،طی دی ماه امسال شش نفر نیز به علت حادثه کاری فوت شده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته چهار نفر بوده است.
همچنین 76 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در دی ماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به آذر ماه سال گذشته کاهش حدود 76 درصدی را نشان می‌دهد.
گفتنی است: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 94 برابر با 50 نفر بود که همگی آنان مرد بودند، تعداد کل مصدومین حوادث کار نیز در سال 94 برابر با یک هزار و 310 نفر بود که از این تعداد 28 نفر زن و یک‌هزار و 282 نفر مرد بودند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.