ساری؛

قهرمانی پولادمرد مازندرانی در آسیا

محمد موئدی وزنه‌بردار نوجوان مازندرانی با اقتدار قهرمان قاره کهن شد.

قهرمانی پولادمرد مازندرانی در آسیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رقابت دسته 85 کیلوگرم با حضور 5 وزنه بردار نوجوان از کشورهای ژاپن، کره جنوبی،چین تایپه ،عربستان و ایران در سالن آرنای شهر توکیو برگزار شد.

در حرکت یکضرب ، محمد موئدی ابتدا وزنه 122کیلوگرم را انتخاب کرد و توانست در نخستین حرکت خود با مهار این وزنه جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کند.

ملی پوش نوجوان کشورمان اگر چه در دومین حرکت خود نتوانست وزنه 127 کیلویی را بالای سر ببرد، اما در نهایت با بالابردن وزنه 128 کیلوگرمی در حرکت سوم و پایانی شانس خود را برای کسب مدال نقره حرکت یکضرب مسجل کرد.

سانگوئن جیون وزنه بردار کره جنوبی و رقیب جدی موئدی دردسته 85 کیلوگرم به ترتیب پس از مهار وزنه های (128)،(129) و (132) کیلوگرم و نیز ثبت سه حرکت صحیح عنوان نخست حرکت یکضرب و مدال طلای این حرکت را به خود اختصاص داد.

محمدموئدی ملی پوش نوجوان کشورمان هم با ثبت وزنه 128 کیلوگرم صاحب نشان نقره یکضرب شد.

تینگ وی هو وزنه بردار نوجوان چین تایپه هم با ثبت وزنه های (116)،(120) و(122) کیلوگرم صاحب نشان برنز حرکت یکضرب شد.

موئدی پولادمرد مازندرانی کشورمان با مهار وزنه 150 کیلوگرم، شروعی مناسب برای کسب نشان های طلای دو ضرب و مجموع آسیا داشت، موئدی در دو حرکت بعدی خود با مهار وزنه هایی که کادرفنی برای این وزنه بردار در نظر گرفته بودند با ثبت وزنه های (156) و (160) کیلوگرم رقیب کره ای خود را کنار زد و در نهایت صاحب 2 نشان طلای دوضرب و مجموع آسیا در دسته 85 کیلوگرم شد.

محمدموئدی ملی پوش کشورمان در دسته 85 کیلو گرم موفق شد با ثبت مجموع 288 کیلوگرم صاحب نشان طلای حرکت مجموع شود.

سانگوئن جیون وزنه بردار کره جنوبی با مجموع 283 کیلوگرم صاحب عنوان نایب قهرمانی آسیا و نشان نقره این وزن شد.

تینگ وی هو وزنه بردار نوجوان چین تایپه نیز در نهایت با ثبت مجموع 270 کیلوگرم صاحب نشان برنز آسیا و سکوی سومی مسابقات شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار