فردا در جلسه شورای شهر مطرح می‌شود؛

ارائه گزارش عملکرد سال 94 شورایاری‌ها/ بررسی طرح نصب درهای بازشو در سکوهای مترو

فردا در جلسه شورای شهر تهران، علوه بر ارائه گزارش عملکرد شورایاری‌ها در سال 94، طرح نصب درهای بازشو محافظ سکوی مترو در ایستگاه‌های پر ازدحام بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا جلسه سیصد و ششمین شورای شهر تهران در ساختمان بهشت برگزار می‌شود و در این جلسه نطق پیش از دستور را اسماعیل دوستی ایراد می‌کند.

همچنین دستور اول جلسه سه‌شنبه ارائه گزارش عملکرد سال 94 ستاد هماهنگی شورایاری‌ها توسط مرتضی طلایی، رئیس این ستاد خواهد بود.

دستور دوم جلسه به موضوع طرح نصب درهای بازشو محافظ سکوی مترو در ایستگاه های پر ازدحام اختصاص دارد که یک فوریت آن در سیصدمین جلسه شورای شهر به تصویب رسیده است.

در دستور سوم نیز حذف بند 8 قسمت ج پیوست شماره 2 متن نهایی مصوبه ساماندهی سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران مصوب 2 تیر 89 مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

در دستور چهارم لایحه پیشنهاد تأمین کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب بررسی می‌شود.

در دستور پنجم اصلاحیه مصوبه نحوه صدور مجوز حفاری در شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین تغییر نام تعدادی از معابر تهران نیز در انتهای جلسه در دستور کار قرار می‌گیرد که مهمترین آن تغییر نام خیابان دریا در منطقه 3 به نام استادحسین قندی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار