مدیرروستا: شکست سوریه در گرو بازی فیزیکی است

پیشکوت فوتبال گفت: اگر بازیکنان در جنگ های تن به تن از سد سوری ها بگذرند، می توانیم این تیم را شکست دهیم.

علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه، بیان کرد: اساس فوتبال سوریه روی حرکات قدرتی و نمایش فیزیکی است. از طرفی پیش بینی می شود به دلیل بارندگی، زمین ورزشگاه دیدار سوریه و ایران وضعیت نامناسبی داشته باشد. در چنین زمینی می طلبد که تیم ما هم رو به بازی فیزیکی بیاورد.

وی افزود: تیم ملی سوریه در همین زمین کره جنوبی را متوقف کرده و در چین، این تیم را شکست داده است. نتایج حریف نشان می دهد ملی پوشان ما بازی سختی پیش رو دارند چراکه به یقین سوریه در بازی فردا هم دنبال نتیجه گیری است. با این وجود اگر بازیکنان ما در جنگ های تن به تن با موفقیت از سد سوری ها بگذرند، می توانیم این تیم را شکست دهیم.

مدیرروستا درباره غیبت بازیکنانی چون احسان حاج صفی و سردار آزمون در ترکیب تیم ملی، گفت: حاج صفی و آزمون بازیکنان تاثیرگذاری هستند اما از آن جایی که سطح بازیکنان جایگزین تا حدی با  بازیکنان غایب یکسان است و آنها نیز انگیزه بالایی برای اثبات توانمندی های خود دارند، شاید غیبت چند بازیکن به چشم نیاید و حتی تیم ملی در بازی فردا وضعیت بهتری داشته باشد.

وی درمورد اینکه آیا صدرنشینی تیم ملی سبب می شود بازیکنان ما سوری ها را دست کم بگیرند یا خیر، اظهار کرد: دست کم گرفتن تیمی مانند سوریه به هیچ وجه حرفه ای نیست. بازیکنان ما حرفه ای فکر می کنند و به این امر واقف هستند که سوری ها نتایج ارزشمندی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی گرفته اند. ضمن این که در فوتبال روز دنیا بارها دیده شده که تیم های ضعیف سد راه تیم های قدرتمند شده اند.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره افزایش شانس صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 پس از برتری برابر سوریه، تصریح کرد: برتری در این بازی، تیم ما را یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک می کند. کسب سه امتیاز دیدار با سوریه سبب می شود تیم ملی با 2 پیروزی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی، بار خود را ببندد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار