ذوالفقار نسب: نباید سوریه را دست کم بگیریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دست کم گرفتن حریف می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود اما اگر مثل بازی با کره جنوبی باشیم پیروزی خواهیم شد.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد بازی ایران و سوریه در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: این آخرین بازی مرحله دور رفت مقدماتی جام جهانی است. سوریه اگرچه کشورش اوضاع نابسامانی دارد و باشگاه و لیگ فوتبالی هم ندارد اما تیم‌های ورزشی این کشور در خارج از سوریه اردو زدند و تمرین می‌کنند و در برخی موارد هم نتایج خوبی گرفته‌اند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مشکل جایی است که سوریه را دست کم بگیریم و خود را از پیش برنده بدانیم. دست کم گرفتن حریف می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود اما اگر مثل بازی با کره جنوبی باشیم پیروزی خواهیم شد.

سرمربی اسبق تیم پاس تهران در خصوص انتخاب شدن آزمون و جهانبخش در جمع بهترین های آسیا اعلام کرد: تیم ملی بازیکنان خوبی در اختیار دارد من معتقدم باید از تیم ملی لااقل 5 بازیکن در این لیست حضور داشته باشند.

وی افزود: تنها دغدغه که در حال حاضر وجود دارد این است که متاسفانه هر روز در مالزی بارندگی سیل آسا ایجاد می‌شود که این امر از قبل قابل پیش بینی بود. امیدوارم در حین بازی بارندگی روی عملکرد تیم تاثیر منفی نداشته باشد.اگر همان انگیزه و جدیتی که در بازی با ازبکستان و کره جنوبی داشتیم مقابل سوریه هم همان گونه باشیم مشکلی نخواهیم داشت.
 
 ذوالفقار نسب در پاسخ به این سوال که شانس تیم ملی را برای حضور در جام جهانی چقد می داند گفت: طرح این موضوع در چنین زمانی نمی تواند مفید باشد چرا که تیم ملی باید دور اول این رقابت ها را با موفقیت پشت سر بگذارد، 5 بازی هم در دور برگشت در انتظار شاگردان کارلوس کی روش خواهد بود، نباید به گونه ای صحبت کنیم که بازیکنان بدانند تیم ملی کار راحتی برای حضور در جام جهانی روسیه در پیش دارد در حال حاضر هم امتیازات تیم های ایران، کره و ازبکستان به هم دیگر نزدیک است نمی شود فعلا درباره حضور تیم ملی در جام جهانی صحبت خاصی را بیان کرد.

مربی تیم ملی امید درخصوص انتخاب داور عراقی برای این بازی تصریح کرد: امیدوارم با توجه به اینکه این بازی بین دو تیم غرب آسیا برگزار می شود مشکل خاصی از بابت داوری این مسابقه نداشته باشیم، البته باید بگویم بهتر بود برای این رقابت داورانی از شرق آسیا انتخاب می کردند.

وی درباره عملکرد تیم ملی تا بدین جای کار افزود: تیم ملی تاکنون توانسته امتیازات خوبی را جمع کند، به شخصه می توانم تیم ملی را از همه جهات بهترین تیم این دوره از رقابت ها بدانم.
 
سرمربی اسبق تیم سایپا در پایان در مورد محرومیت و غیبت چند بازیکن از جمله بیرانوند خاطر نشان کرد : تیم ملی ایران به یکی دو بازیکن وابسته نیست. بیرانوند اگرچه بازیکن تأثیرگذاری است و یا سردار آزمون هم نقش خوبی در تیم ملی دارد اما بازیکنان جایگزین هم امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند در این بازی بدرخشند. بازیکنان قدیمی اگرچه توانایی‌های زیادی دارند اما باید به مرور بازیکنان جوان را جایگزین آنها کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار