همدان؛

هاکی بازان همدانی در اردوی تیم ملی

دبیر هیأت هاکی همدان از دعوت سه بازیکن هاکی همدان به اردوی تیم ملی خبر داد.

هاکی بازان همدانی در اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر چهاردولی اظهار داشت: مسعود مراتی، بهداد بیرانوند و ساسان حاتمی‌نژاد سه هاکی‌باز دعوت شده استان به اردوی تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه هاکی‌بازان خوبی در استان همدان حضور دارند، اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب بازیکنان استان سه نفر از هاکی‌بازان در بخش آقایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

چهاردولی به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: مسعود مراتی، بهداد بیرانوند و ساسان حاتمی‌نژاد سه هاکی‌باز دعوت شده استان به اردوی تیم ملی هستند.

دبیر هیأت هاکی همدان بیان کرد: استان همدان استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالایی در دو بخش آقایان و بانوان هاکی دارد که حضور بازیکنان استان در اردوهای تیم ملی نشان از توانایی بالای بازیکنان استان است.

وی با اشاره به استعدادیابی در هاکی استان همدان افزود: هیأت هاکی استان به منظور پشتوانه‌سازی در این رشته اقدام به استعدادیابی کرده و تاکنون ورزشکاران خوبی نیز جذب هاکی شده‌اند.

چهاردولی در ادامه به عملکرد خوب هاکی‌بازان استان در بخش آقایان در لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: تیم هاکی استان در سومین هفته رقابت‌ها مقابل تیم کرمانشاه به میدان خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمرینات خوب و منظم ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان امیدواریم در هر دو بخش در لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ د
برچسب ها: هاکی باز ، همدان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.