مشهد؛

بهره برداری ازنخستین بزرگراه روستایی خیر ساز کشور

نخستین بزرگراه روستایی خیر ساز کشور در شهرستان مه ولات به بهره برداری کامل رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مه ولات در مراسم بهره برداری ازاین طرح گفت: مشارکت ارزشمند و هوشمندانه ی این خیر ارجمند علاوه بر اینکه به لحاظ کمی ارزش فراوان و قابل تقدیری داشت باعث گردید پروژه ای با ارزش چند برابری در شهرستان مه ولات توسط وزارت راه و شهرسازی اجراء گردد .

عباسعلی بخشی در خصوص بزرگراه روستایی دوغ آباد که کلنگ آن در 22 بهمن ماه سال 92 به زمین زده شده افزود : در اجرای این عملیات که بطول 8 کیلومتر و با عرض 12 متر آسفالت و 1 متر ایلند میانی انجام گردیده با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده که از این مقدار 12 میلیارد ریال سهم خیر محترم بوده است .

وی در ارتباط با اجرای این عملیات گفت :خاکریزی 54000 مترمکعب ،15000 تن آسفالت ، ابنیه فنی 8 دستگاه ، تعداد 2 دستگاه دوربرگردان ، جدول گذاری به میزان 16000 متر طول ، خط کشی به میزان 40000 متر طول از دیگر اقدامات انجام شده در بهسازی و آسفالت این محور بوده است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مه ولات ضمن تقدیر و تشکرو دعوت از دیگر خیرین در شهرستان جهت اجرای طرحهای راهداری و راهسازی گفت:در روند اجرای بهسازی و آسفالت این محور ، نقاط حادثه خیز رفع و موجب افزایش ضریب ایمنی ، روانسازی بار ترافیک و کاهش تصادفات گردیده است .

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.