فخری:فنون اسلحه سابر را می دانم/از باقرزاده خواستم جایگزینی برای من انتخاب کند

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر در خصوص موفقیت های ملی پوشان سابریست گفت: من فن اسلحه سابر را می دانم و این داشته ها را به استعدادهای شمشیر بازی منتقل کرده ام.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیر بازی و سرمربی تیم ملی اسلحه سابر در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد روند موفقیت آمیز تحول در اسلحه سابر گفت: این نتایج درخشان محصول کار و زحمت شمشیربازان ما در اردوهای شبانه روزی است و کسی باور نمی کرد ما روزی در جام جهانی داکار، حریفانی را شکست دهیم که زمانی آرزوی ما بود با آنها به صورت تمرینی بازی کنیم.

فخری تصریح کرد: معمولا افراد می توانند جریان ها را بسازند و تحولات را بوجود بیاورند. من فن اسلحه سابر را بلد بودم و توانستم این داشته ها را به نخبه ها و استعدادهای شمشیر بازی کشور منتقل کنم. با موفقیت هایی که در سابر بدست آمد؛ دو اسلحه فلوره و اپه نیز به این باور رسیده اند که می توانند پیشرفت کنند. مطمئنا با تزریق نیروی فنی و استخدام مربی خارجی برای کوتاه مدت، می توان انقلابی در این دو اسلحه بوجود آورد.

وی افزود: در رده سنی جوانان استعدادهایی را زیر ذره بین گذاشته ام که به تدریج به تیم های ملی ملحق خواهند شد. من به عنوان دبیر فدراسیون شمشیربازی توانی برای انجام کارهای اداری فدراسیون ندارم. کار من شمشیرباز ساختن است. به همین دلیل از باقرزاده، رئیس فدراسیون خواستم که شخص دیگری سکان دبیری فدراسیون شمشیربازی را به عهده بگیرد و ایشان نیز موافقت کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار