باقرزاده: سالنی در حد شمشیربازی باید در اختیار ما قرار گیرد

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: قهرمانی شمشیربازی در دنیا ارزش زیادی دارد و برهمین اساس باید سالنی در حد این رشته در اختیار ما قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فضل‌اله باقرزاده درباره نخستین نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی، گفت: در این نشست روسای فدراسیون های فوتبال و اسکواش به ارائه گزارشی از این 2 رشته و موفقیت های اخیر پرداختند. وزیر ورزش هم نکاتی را اشاره و بر انجام آنها تاکید کرد.
 
وی افزود: مهمترین مباحث مطرح شده در نشست امروزدرباره بازی‌های آسیایی و المپیک بود که سلطانی‌فر بر تشکیل ستاد آن ها تاکید داشت. وی همچنین در خصوص مباحث اخلاقی هم صحبت کرد و امیدوارم با پیگیری فدراسیون‌ها و نظارت وزارت ورزش،بیش از پیش شاهد پیشرفت ورزش کشور باشیم.
 
باقرزاده درمورد محرومیت شمشیربازی از داشتن سالن اختصاصی، بیان کرد: در نشست امروز فرصت نشد که درباره محدودیت های شمشیربازی با وزیر ورزش صحبت کنم ، اما بحث اقتصاد در ورزش باید عملیاتی شود. سالن شمشیربازی در سال 1353 برای بازی‌های آسیایی ساخته شد اما در زمان وزارت محمد عباسی قرار شد که در اختیار شمشیربازی قرار گیرد. با این حال فدراسیون کشتی در زمان ریاست مرحوم خطیب درخواست کرد  این سالن 6 ماه در اختیار کشتی قرار گیرد. در حال حاضر حالا هم رسول خادم با قدرت زیاد خود توانسته این سالن را حفظ کند.
 
وی ادامه داد: قهرمانی شمشیربازی در دنیا، ارزش زیادی دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر کشتی به این سالن نیاز دارد، بنابر این باید یک سالنی که در شأن شمشیربازی باشد، در اختیار ما قرار بگیرد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار