زاهدان؛

رئیس رسانه ملی: "شهید خزایی" خبرنگاری دشمن‌شناس و انقلابی بود

شهید خزائی اسوه سخت کوشی مردم سیستان وبلوچستان درمجاهدت حق علیه باطل بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،عبدالعلی علی‌عسگری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن خزائی در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: شهید خزائی یک خبرنگار تراز رسانه و والامقام و در واقع شهید خزائی یک جهادگر بود که هم در جبهه جنگ فرهنگی و رسانه‌ای و هم در جبهه جنگ سخت فعالیت داشت.

رئیس رسانه ملی گفت: شهید خزائی دارای ویژگی‌های ارزشمندی بود و تحلیل عمیقی از تحولات جهانی و منطقه‌ای داشت. شهید خزائی یک خبرنگار دشمن‌شناس، شجاع و نترس بود و اینها از ویژگی‌های مردم استان سیستان و بلوچستان است.

عسگری بیان کرد: سیستان و بلوچستان با تقدیم 2 هزار شهید شیعه و سنی در انقلاب, جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) منشأ خیر و برکت و امنیت بوده است.

وی از شهید خزائی به عنوان خبرنگار بسیجی و انقلابی یاد کرد و گفت: شهید خزائی از استان سیستان و بلوچستان برای دفاع از مردم مظلوم سوریه مهاجرت کرد تا ندای ظلم‌ستیزی مردم مظلوم سوریه را در برابر جنایات تکفریری‌ها با ارسال گزارش‌های خود به گوش جهانیان برساند.

شهید محسن خزائی یک انسان مومن، انقلابی و ولایتمدار بود و با این ویژگی‌های برجسته همواره به عنوان یک اسوه برای جوانان ایران اسلامی مطرح می‌ماند.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این مجموعه به عنوان یک سازمان مردمی همواره در خدمت ملت بزرگ ایران بوده است گفت: این سازمان در زمینه اطلاع رسانی از جریان جبهه مقاومت افتخار خدمت رسانی به ملت ایران را دارد.

انتهای پیام/ پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.