اصفهان؛

تدوین ضوابط مجتمع خانه های مسافر در شهر اصفهان

ضوابط راه اندازی مجتمع خانه های مسافر در شهر اصفهان تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت : با توجه به گسترش روز افزون ورود گردشگران به شهر تاریخی اصفهان و لزوم ساماندهی وضعیت اقامت گردشگران در شهر اصفهان، ارائه راهکارهای مناسب برای فراهم کردن امکان اقامت گردشگران بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

محمد علی طرفه افزود: طرح ایجاد خانه مسافر در شهر اصفهان را می توان با رعایت ضوابط ایمنی گردشگران و با در نظر گرفتن استانداردهای ارائه خدمات به گردشگران و همچنین شاخصه های فرهنگی مردم اصفهان، در مرکز شهر و به صورت مجتمع های بزرگ و با واحدهای اقامتی مجزا ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی نهادهای ذیربط در حوزه اقامت گردشگران همچون شهرداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی با ورود به این موضوع، ضوابط تاسیس این اقامتگاه ها را تا یک ماه آینده تدوین خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز اظهارداشت: با توجه دغدغه امنیت سرمایه گذاری در صنعت هتلداری، به دنبال تامین فضای مناسب برای اقامت گردشگران هستیم.

فریدون اله یاری گفت : با ایجاد مجتمع های اقامتی ویژه گردشگران، به دنبال ایجاد تنوع در حوزه های اقامتی ویژه گردشگران هستیم .

در این نشست اعضا به مواردی همچون تاسیس خانه های مسافر در اصفهان به صورت مجتمع های بزرگ مسکونی و حمایت از مسکن سازان در اصفهان، تاسیس این مجموعه ها به صورت آزمایشی در مرکز شهر اصفهان و لزوم نظارت مستقیم بر عملکرد این واحدها پرداختند .


انتهای پیام/س

برچسب ها: تدوین ، ضوابط ، مسافر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.