مشهد؛

باید هزینه‌های سفر به مشهد مقدس کاهش یابد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید هزینه سفر به مشهد مقدس کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در مراسم عزاداری دهه دوم محرم که در مسجد امام حسین(علیه‌السلام) شهرک طرق مشهد مقدس برگزار شد، افزود: آستان قدس رضوی از هیچ تلاشی در راستای کاهش هزینه‌های سفر به مشهد فروگذار نمی¬کند، و دیگر مسئولان و دست اندرکاران امر نیز باید ورود پیدا کنند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: احداث "زائرشهر" در ورودی مشهد مقدس، تا حد زیادی از مشکلات و معضلات زائران می کاهد تا بتوانند بدون دغدغه خاطر، از زیارتی دل نشین بهره‌مند شوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعیتی که در زائرشهرهای رضوی اسکان خواهند یافت، آن جمعیتی نیستند که به طور معمول در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها اسکان می‌یابند، بلکه کسانی هستند که در کمپ‌های اسکان داده می‌شوند.
وی افزود: قطعا کمپ در شأن زائر و میهمان امام رضا(علیه‌السلام) نیست و مکانی همچون کمپ برای زمان جنگ یا حوادث طبیعی مانند سیل مناسب است؛ بنابراین باید تلاش شود تا دغدغه‌ اسکان برای زائر کم‌درآمدی که به مشهد می‌آید، رفع شود.
تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته، در هر هفته حدود 3 هزار زائر زیارت اولی که تاکنون توفیق تشرف به حرم را نداشته¬اند یا از آخرین تشرف آن‌ها مدت زمان بسیاری می‌گذرد، در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» از سراسر کشور به مشهد مقدس آمده و میهمان آستان قدس رضوی می‌شوند.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار