هیات رییسه فدراسیون دوو میدانی تشکیل جلسه داد

نشست هیات رییسه فدراسیون دو ومیدانی با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون دوومیدانی  جلسه هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی، بعداز ظهر روز گذشته(دوشنبه) 24 آبان ماه در دفتر نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جونان برگزار گردید.

در این نشست، ابتدا سجادی در خصوص اهمیت جلسات هیات رییسه فدراسیون و تصمیم گیری های حاصله در موفقیت های ورزش دو و میدانی به عنوان یک ورزش پایه، پرمدال و المپیکی به برگزاری منظم و هدفمند جلسات هیات رییسه، تاکید کرد.

در ادامه، مجید کیهانی در خصوص برنامه های مدنظر فدراسیون دو و میدانی در 3 حوزه اداری، مالی و فنی گزارش خود را ارایه نمود. همچنین ساماندهی مسایل مالی و اداری و نیز تمرکز بر مسایل استعدادیابی و کار پایه و نیز سامان دهی تیم ملی بزرگسالان از جمله مسایلی بود که توسط رییس فدراسیون در این جلسه مطرح شد.

در ادامه، آقایان گواری (مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها)، منکرسی ( سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت) و دکتر طباطبایی ( مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی ) در خصوص فعالیت های فدراسیون دو و میدانی نقطه نظرات خود را بیان کردند، سپس اعضای هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی نیز در خصوص فعالیت های انجام شده فدراسیون در حوزه های مختلف، نکاتی را اشاره نمودند.

در پایان این جلسه نصرالله سجادی در خصوص برنامه های فدراسیون دو و میدانی و اهمیت کسب نتیجه و ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در کشور، دیدگاه های خود را بیان کردند.

لازم به یادآوری است، مجید کیهانی، حمید رجبی، علی گرزی، هاشم صیامی، پریسا بهزادی، مرتضی غلامی، اعضای هیات رییسه حاضر در این نشست بودند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار