عزیزی هم قید سیاه جامگان را می زند

با عملی نشدن وعده هایی که مسئولان سیاه جامگان به خداداد عزیزی دادند، احتمال رفتن وی از این تیم قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسئولان باشگاه سياه جامگان به وعده های خود به خداداد عزیزی هم عمل نکردند، تا وی هم به جمع افرادی بپيوندد که باشگاه را به جدایی تهدید می کنند.

خداداد که دل به عملی شدن وعده های آنان درباره حل مشکلات بسته بود٬ حاضر شد در قامت مدیرفنی٬ تمامی مسئوليت های سرمربی را بپذیرد و به کالبد بی جان سياه جامگان روح تازه ای بدمد.

وی حتی با تکيه برهمين وعده ها به سراغ بازیکنانی مانند خانزاده و علی عسگری رفت و آنها را از تصميم شان برای جدایی از باشگاه منصرف کرد تا این تيم مشهدی بيش از این آسيب نبيند، این بازیکنان با فراغ بال به احترام این شخصیت محبوب کشورمان به تمرینات تیم بازگشتند. اما آنچه امروز در کلام خداداد می شنویم٬ چيزی جز نااميدی نيست.

این احتمال هم وجود دارد در صورت نرسیدن پول، بازیکنان با تجربه این تیم، پیش از بازی با نفت تهران دست به اعتصاب بزنند و در نیم فصل از این تیم مشهدی جدا شوند.

البته خود خداداد هم پيش بينی چنين روزهایی را کرده بود و به همين دلیل در صحبت هایی که با علی عسگری برای بازگرداندن وی به تمرینات داشت٬ تأکيد کرده بود که اگر تا 20 روز دیگر پول نرسد٬ خودش هم می رود.

 در این مدت که عزیزی مدیریت فنی تیم سیاه جامگان را برعهده دارد برای این تیم اردویی در کیش تدارک دیده بود که به دلیل فراهم نشدن بودجه کافی این اردو لغو و قرار بر این شد تا تمرینات تیم در مشهد پیگیری شود. همچنین وی پس از تعطیلات لیگ چند مربی بومی را به کادر فنی این تیم اضافه کرد تا در ادامه فصل از تجربیات این مربیان روی نیمکت تیم استفاده کند، اما متاسفانه خبرهای خوبی در این چند وقت اخیر از مشهد به گوش نمی رسد چرا که زمان زیادی تا آغاز مجدد لیگ باقی نمانده و هنوز هیچ پولی به اعضای تیم در این مدت تزریق نشده است و مشخص نیست آیا مسئولان می توانند به تعهدات مالی شان نسبت به بازیکنان در این چند وقت اخیر پایبند باشند یا خیر؟

برهمین اساس خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هنوز هم پای حرفم هستم و تاکید می کنم اگر تا پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، پولی به تیم سیاه جامگان تزریق نشود و شرایط مالی تغییر نکند، قید حضور در این تیم  را برای ادامه فصل خواهم زد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار