مدیرعامل تیم سیاه جامگان:

عزیزی تا نیم فصل مسئولیت فنی تیم را به عهده دارد/ تا ریال آخر قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنیم

عباسی گفت: مسئولیت فنی سیاه جامگان تا نیم فصل بر عهده خداداد عزیزی است و در آن زمان درباره انتخاب سرمربی تصمیم گیری می کنیم.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد آخرین وضعیت سیاه جامگان در تعطیلات لیگ بیان کرد: تمرینات تیم زیر نظر خداداد عزیزی در تعطیلات پیگیری می شود. برهمین اساس قرار است روز شنبه هفته آینده در یک دیدار تدارکاتی در دربی مشهد به مصاف تیم فوتبال پدیده برویم تا بازیکنان با آمادگی در مسابقات لیگ شرکت کنند.

وی درباره این که سرمربی این تیم چه زمانی معرفی خواهدشد، گفت : هم اکنون خداداد عزیزی مسئولیت تیم را برعهده دارد، نه به عنوان سرمربی بلکه به عنوان مسئول فنی. فکر می کنم تا نیم فصل با همین شرایط پیش برویم و بعد از آن در تعطیلات نیم فصل و با مشورت با خداداد عزیزی سرمربی تیم را انتخاب می کنیم.

عباسی ادامه داد: فاطمی، شفیعی، جواد ملکوتی بدنساز و یک نفر دیگر به کادر فنی سیاه جامگان اضافه شدند. عزیزی هم به عنوان مدیر فنی خودش تیم را تمرین می دهد. انشاالله نیم فصل درباره سرمربی تصمیم می گیریم. اگر الان سرمربی خود را انتخاب می کردیم، نمی توانستیم بازیکن جدید بگیریم. به همین دلیل با این وضعیت ادامه می دهیم و تا نیم فصل برای انتخاب سرمربی و جذب بازیکن عجله نمی کنیم.

مدیرعامل سیاه جامگان همچنین در پاسخ به این سوال که شایعه شده در صورت نرسیدن پول پیش از بازی هفته یازدهم لیگ برتر اعضای تیم دیگر در این تیم نخواهندماند،چنین پاسخ داد: تمام تلاش ما این است که پیش از بازی با استقلال خوزستان بیشتر مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم تا در ادامه فصل با انگیزه بیشتری به میدان بروند. ازطرفی بازیکنان مطمئن باشند که تا ریال آخر با آنها تسویه حساب می کنیم.

عباسی درباره بازگشت علی عسگری و خانزاده به تمرینات با وجود اینکه اعلام شده قراردادشان فسخ شده، گفت: ما اعلام نکردیم که قراردادشان فسخ شده است. من نه در جریان رفتن آنها بودم و نه بازگشت شان و این مساله با نظر خداداد عزیزی انجام شده است.

مدیرعامل سیاه جامگان در پایان درباره بازی با استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: تمام سعی مان براین است که بتوانیم انگیزه از دست رفته بازیکنان را به آنها برگردانیم تا در بازی با استقلال خوزستان با قدرت ظاهر شوند. درست است که بازی در خوزستان و به میزبانی تیم استقلال برگزار می شود اما سعی می کنیم با ارائه یک بازی منطقی به چند هفته نتیجه گیری ضعیف مان در لیگ پایان داده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار