اشجاری: ما به اشتباهات داور بازی باختیم

کاپیتان تیم شهرداری فومن گفت: مومنی در حد داوری این بازی نبود و ما به اشتباهات داوری باختیم.

اشجاری: ما به اشتباهات داور بازی باختیمحسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فومسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در شرایطی هستم که می توانم راحت تر از بقیه بازیکنان صحبت کنم.داور در دو گل نخست بازی تاثیرگذار بود و بسیار ضعیف عمل کرد و می توان گفت مومنی در حد داوری این بازی نبود.

وی افزود: متاسفانه نمی توانیم کاری انجام بدهیم و باید این باخت را پذیرفت.تیم نفت شایسته این پیروزی بود و من به دایی و شاگردان وی تبریک می گویم.

اشجاری ادامه داد: تیم ما با وجود شرایط بد مالی از شهرستان آمده بود و فوتبال خوبی بازی کرد و به علت دو خطای اشتباه نتیجه بازی را واگذار کرد.محمد قاضی روی دفاع ما خطا کرد و داور برای نفت پنالتی گرفت و خطایی را که روی مهاجم ما اتفاق افتاد را نگرفت و باز به نفع نفت سوت زد.

وی در خصوص بازی خود در تیم شهرداری نفت تهران عنوان کرد: از وقتی که از استقلالو ملوان جدا شدم با درخواست دوستان و مسئولان فومن با این تیم قرارداد بستم و به تیم شهرم کمک می کنم.

اشجاری اظهار داشت: بازیکنان تیم ما سقف قرارداد ندارند و به طور ماهانه حقوق دریافت می کنند که البته چند ماه است که ما حقوقی دریافت نکردیم.

کاپیتان تیم شهرداری فومن در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما طی سه سال به لیگ دسته دو رسیده و اگر مسئولان شهر فومن از این تیم حمایت کنند می توانیم به لیگ دسته یک صعود کنیم و از تیم های مدعی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار