فلاح: اشتباهات داور منجر به پاشیدن شدن شیرازه شهرداری فومن شد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن گفت: داور دیدار ما با نفت اشتباهاتی داشت که این امر سبب شد شیرازه تیم جوان شهرداری از هم بپاشد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانعلی فلاح سرمربی فوتبال شهرداری فومن پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران در جام حذفی گفت: به تهران نیامده بودیم که بازنده بازی باشیم و فکر می‌کنم فوتبالی که به نمایش گذاشتیم در خور نام شهرمان بود اما همه می‌دانند که تیم نفت از کادر فنی و بازیکنان بزرگی بهره‌ می‌برد. 

وی افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم دست کم  بازی تماشاگر پسندانه‌ای را به نمایش بگذاریم. فکر می کنم هوادارانمان که امروز از فومن به تهران آمده بودند، از عملکرد شهرداری راضی باشند.

فلاح درمورد قضاوت داور این دیدار تصریح کرد: داور در زمان‌های مختلفی از بازی اشتباهاتی را انجام داد مثل صحنه پنالتی و  ضربه ایستگاهی که سبب شد تیم ما گل‌های اول و دوم را دریافت کند. همین اشتباهات منجر به پاشیده شدن شیرازه شهرداری فومن شد و اجازه نداد تا تمرکز لازم را برای ادامه بازی داشته باشیم. بیشتر بازیکنانم کم تجربه هستند و اشتباهات داوری به آن ها ضربه  زد.

فلاح درباره حمایت هواداران تیم شهرداری فومن بیان کرد: یکی از پرتماشاگرترین تیم‌های لیگ  دسته دوم هستیم و شهر فوتبال‌خیزی را داریم. تعصب تماشاگران هم روی تیم ما بسیار بالا است. هر چند  برخی هواداران در جریان بازی شعارهایی سر دادند اما با گوشزد مسئولان باشگاه، این امر ختم به خیر شد. جدا از تمام این حرف ها اگر ما از طرف مسئولان شهرمان حمایت شویم می‌توانیم به لیگ‌های بالاتر برویم و از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار