تظاهرات در فلسطین اشغالی در اعتراض به پیش‌نویس قانون منع پخش اذان در بیت‌المقدس

دهها فلسطینی در اعتراض به پیش نویس قانون صهیونیستی منع پخش اذان از مساجد در قدس اشغالی و همچنین در اعلام همبستگی با «شیخ رائد صلاح»، تظاهرات کردند.

تظاهرات در فلسطین اشغالی در اعتراض به پیش‌نویس قانون منع پخش اذان در بیت‌المقدسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، دهها نفر از اعراب ساکن فلسطین اشغالی در اعتراض به پیش نویس قانون صهیونیستی منع پخش اذان از مساجد در قدس اشغالی و همچنین در اعلام همبستگی با «شیخ رائد صلاح»، رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 1948 که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می برد، تظاهرات کردند.

تظاهرات  روز پنج‌شنبه در شهر «ام الفحم»  در شمال فلسطین اشغالی برگزار شد و تظاهر‌کنندگان عکس‌های شیخ رائد صلاح  و پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «‌آزادی اسرا»، «قانون منع پخش اذان هرگز اجرا نخواهد شد» و «مناره های مساجد هرگز ساکت نمی شوند.»

«مسعود غنائم»، از نمایندگان عرب در کنست، گفت تظاهرات در شهر ام الفح با هدف اعلام همبستگی با شیخ رائد صلاح  که از پنج روز پیش در زندان اعتصاب غذا کرده است، برگزار شد. 

غنائم افزود: «ما همچنین دراعتراض به تلاش کابینه اسرائیل برای تصویب قانونی در کنست برای جلوگیری از پخش اذان از بلند گوهای مساجد در اینجا جمع شدیم تا مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کنیم.»

شیخ رائد صلاح که از ماه مه گذشته زندانی است، یک‌شنبه گذشته، اعلام کرد در اعتراض به شرایط بد زندان اعتصاب غذا می کند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار