از هر 7 آمریکایی یک نفر معتاد است

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، از هر 7 شهروند آمریکایی یک نفر به نوعی از مواد مخدر معتاد است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «نیویورک دیلی نیوز» نوشت: «اداره جراحی عمومی آمریکا» در گزارشی اعلام کرد از هر هفت آمریکایی، یک نفر به مواد مخدر یا مشروبات الکلی معتاد می شود ولی از هر بیست نفر فقط یک نفر برای درمان مراجعه می کند.
این اعتیاد، میلیاردها دلار برای آمریکا هزینه خواهد داشت و ده ها هزار نفر نیز در اثر آن جان خود را از دست خواهند داد.

این گزارش جامع، نخستین گزارش دفتر جراحی عمومی آمریکاست که همه مواد مخدر از جمله مسکن های تجویزی قانونی، مشروبات الکلی و مواد مخدر را شامل می شود و مانند گزارش مربوط به سیگار کشیدن که سال 1964 اعلام شد فقط شامل یک مورد نمی شود.

بر اساس این گزارش، بیش از بیست و هفت میلیون آمریکایی دوازده سال به بالا سال گذشته اذعان کردند از مواد مخدر استفاده می کنند یا به داروهای تجویزی اعتیاد دارند. بیش از شصت و شش میلیون نفر یا یک پنجم مردم آمریکا اعلام کردند ماه گذشته در یک نوبت مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف کرده اند.

هر سال هشتاد و هشت هزار نفر بر اثر نوشیدن مشروبات الکلی در آمریکا جانشان را از دست می دهند. چهل و چهار هزار و پنجاه و پنج نفر سال 2014 به سبب استفاده بیش از اندازه مواد مخدر فوت کردند. بیست و هشت هزار و ششصد و چهل و هفت از این افراد به سبب استفاده بیش از حد از مشتقات تریاک از جمله مسکن های تجویزی یا هروئین جان باختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار