زاهدان

بهره برداری از 124 پروژه بهداشتی و درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون 124 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،جمشید اردونی افزود: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون تعداد پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با رشد 450 درصدی نسبت به سه سال پیس از آن داشته است.

هم اکنون 393 پروژه عمرانی با زیر بنای 235 هزار متر مربع در شهرهای زیر پوشش این دانشگاه در حال احداث است.

با بهره برداری از مجموع این پروژه ها انقلابی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد چرا که در تمام روستاها و شهرهایی که به شاخص های جمعیتی شرایط لازم را داشته باشند خانه بهداشت، مرکز بهداشتی- درمانی و بیمارستان ساخته می شود.

وی گفت: بیمارستان 32 تختخوابی میرجاوه یکی از این طرح هاست که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: بخش رادیوتراپی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ، مرکز درمان بستر مهرستان و مراکز و خانه های بهداشت روستایی و پایگاه های اورژانس بین راهی از جمله آنهاست.

وی همچنین گفت: هم اکنون 400 پروژه نیز در دست بهسازی و تعمیر است که پس از پایان، به چرخه ارائه خدمت بازگردانده می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ابراز امیدواری کرد: با تسریع در ساخت و بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم هر چه سریعتر دریافت خدمات بهداشتی – درمانی را برای هم استانی ها تسهیل کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.