قم؛

درمان زائرین اربعین با طب اسلامی در موکب آستان مقدس

به علت محدودیت زمانی که برای زائرین وجود دارد امکان و وقت بستری شدن وجود ندارد لذا باید از داروهای آماده طب اسلامی استفاده کرد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسئول غرفه طب اسلامی موکب آستان مقدس گفت: به علت محدودیت زمانی که برای زائرین وجود دارد امکان و وقت بستری شدن وجود ندارد لذا باید از داروهای آماده طب اسلامی استفاده کرد که استفاده آن آسان و هم سریع است و میل مردم نیز به این داروها بیشتر بوده و زائرین احساس آرامش می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری اظهار داشت: با توجه به تنوع غذایی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی معمولاً مزاج و سیستم گوارشی زائرین به‌هم‌ریخته و سه مشکل اساسی اعم از گلودرد، معده درد و تاول و زخم کف پا به وجود می‌آید که به همین خاطر داروهای طب اسلامی می‌تواند مشکل بسیاری از زائرین را در اسرع وقت برطرف نماید.
 
مسئول غرفه طب اسلامی موکب آستان مقدس خاطرنشان کرد: این داروها به‌صورت رایگان بوده و دستورالعمل‌ها بر اساس دستورات و نسخه‌های اسلامی می‌باشد.
 
انصاری اظهار داشت: داروهای موجود در موکب آستان بیشتر در خصوص سرماخوردگی ، آنفولانزا، گلودرد، تب، تقویت سیستم ایمنی بدن، هضم‌کننده غذا، ایجاد اشتها، رفع حساسیت غذایی و داروهای تاول و زخم پا می‌باشد.
برچسب ها: قم ، درمان ، زائران ، طب ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار