ایلام؛

آماده باش 501 پایگاه جمعیت هلال احمر برای خدمت به زائران

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد : 501 پایگاه در سطح کشور برای ارائه خدمات امداد و نجات به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مرتضی سلیمی گفت : سه قرارگاه جمعیت هلال احمر در مهران، شلمچه، و چذابه از نظر تجهیزات تقویت شده و جمعیت هلال احمر استان های معین لرستان و کرمانشاه نیز برای بازگشت زائران در حال آماده باش کامل هستند و استان کرمانشاه نیز در مرز مهران با 200 نیرو مستقر شده است.

وی تاکید کرد : برای اسکان زائران اربعین اردوگاهی به استعداد 500 تخته چادر در مرز مهران برپا و مدارس شهر مهران نیز برای اسکان اضطراری زائران آماده و تجهیز شده اند.

وی افزود : تجهیزات سه قرارگاه را از نظر تجهیزات آمبولانسی به 2 برابر افزایش داده و 6 فروند بالگرد نیز برای انتقال اضطرای زائران آسیب دیده در ایلام و مهران مستقر کرده ایم که از این تعداد سه فروند بالگرد در مهران هستند.

وی اظهار کرد: در مجموع 79 پایگاه در 2 استان خوزستان و ایلام و 80 پایگاه نیز در استان های منتهی به ایلام آماده ارائه خدمت به زائران هستند و با توجه به سردی هوا و امکان بارندگی برای خدمات رسانی در آماده باش کامل بسر می برند.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.