آبادان؛

فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی در مرزها برای خدمت به زائران اربعین

خدمت‌رسانی به زائران تا روز آخر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی در مرزها برای خدمت به زائران اربعین گفت: این خدمت‌رسانی تا روز آخر ادامه دارد.

محمد حاجی آقاجانی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با تقدیر از زحماتی که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این ایام برای رفاه و سلامت زائران اربعین حسینی کشیده‌اند افزود: علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مرز چذابه خدمات و زحمات یادی را برای زائران کشیده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به همکاری پرسنل دانشگاه‌های دیگر با تیم های حاضر در مرزهای خوزستان گفت: نحوه خدمت‌رسانی به زائران بسیار خوب بوده و این اقدامات نمادی از عشق به اباعبدالله الحسین (ع) است.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: همکاری و تعامل بین دانشگاه‌ها در برنامه اربعین حسینی یک نماد همکاری بین این مراکز است و تلاش‌ها و زحماتی که در این رابطه کشیده شده است جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

حاجی آقاجانی با ابراز امیدواری از اینکه خدمات و کارهای انجام شده توسط پرسنل علوم پزشکی و خادمان زوار اربعین توشه‌ای برای آخرت است گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی در محیط تقریبا بیابانی بدون اجر نیست.

وی با بیان اینکه در هنگام بازگشت زائران نیز این خدمات ادامه‌دار خواهد بود عنوان کرد: امیدواریم این هنگام نیز بدون اتفاق و مشکل برای زوار باشد و ما نیز با جدیت خدمات درمانی را تا روز آخر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.