استقرار ۱۴۰موکب بین راهی و ۲۰۰موکب ثابت در مرز چذابه

شهردار افتخاری مرز چذابه گفت: فعالیت های ستاد اربعین خوزستان به مدت 3 ماه قبل از اربعین حسینی آغاز و ارائه خدمات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد صفری، گفت: با ریاست استاندار و همکاری همه دستگاه‌ها تلاش شد که در این ایام زیرساخت‌های لازم را برای سفری  امن  به کشور عراق و شهر کربلا فراهم شود.
 
شهردار افتخاری مرز چذابه عنوان کرد: در مرز چذابه 140 موکب بین راهی و 200 موکب ثابت برای ارائه خدمات متنوع به زائران مستقر و همچنین زائران از پارکینگ‌های پیش‌بینی شده برای نگهداری وسایل نقلیه خود استفاده می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه موج اصلی سفر زائران به پیاده‌روی اربعین به اتمام رسید، گفت:  موج بازگشت زائران آغاز شده  و تعداد زوار در حال برگشت بسیار زیاد است.
 
صفری با بیان اینکه حجم زائران ورودی افزایش یافته است، بیان‌کرد: تدابیر لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده و همچنین ناوگان اتوبوسرانی شهری و برون‌شهری از سراسر استان فراخوان شده است تا هموطنان با کمترین معطلی به شهرها و مقاصد مختلف مانند اصفهان، بیرجند، بجنورد و دیگر استان‌ها منتقل شوند.
 
 شهردار افتخاری مرز چذابه گفت: توسط ستاد اربعین برنامه ریزی شده که تعدادی از موکب‌ها برای بازگشت زائران فعال بمانند و مجموعه مدیریتی ستاد اربعین خوزستان  تا 28 صفر یعنی 8 روز پس از اربعین فعال هستند.
 
وی تصریح کرد: همه تلاش‌هایی که همکاران انجام می‌دهند 10 درصد از کار است و 90 درصد کار خدمات رسانی توسط مردم  انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.