سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

تردد زوار به راحتی انجام می شود/بازگشت 50 درصدی زوار به کشور

سردار اشتری فرمانده ناجا در بازدید از مرز مهران گفت: تاکنون بیش از 50 درصد از جمعیت زوار از مرزهای سه گانه به کشور بازگشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهران، سردار لشتری فرمانده ناجا لحظاتی پیش با حضور در پایانه مرزی مهران گفت: همکاران ما برای پیشگیری از بروز هرگونه اتفاقی، از نقطه صفر مرزی تا مسیرهای خروجی استان ایلام حضور دارند.

سردار اشتری اضافه کرد: بیشترین تاکید ما این است کسانی که از خودروی شخصی استفاده می کنند حتما سعه صدر داشته باشند و با حوصله مسیر را طی کنند.

سردار اشتری با اعلام اینکه ۲ میلیون و یکصد هزار زائر از سه مرز به عراق رفته اند گفت: بیش از پنجاه درصد زوار به کشور برگشته اند.


 فرمانده ناجا افزود: امیدواریم در کنار خدماتی که نیروی انتظامی استان خوزستان با همکاری مسئولان و مردم ارائه می دهند، بتوانیم پذیرای شایسته ای برای بازگشت زائران از کربلای معلی باشیم.


وی تصریح کرد: تاکنون حدود 350 هزار نفر از مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شده اند و همچنان روند بازگشت زائران بدون مشکل در حال انجام است.

سردار اشتری در ادامه به تمهیدات ویژه ای که برای بازگشت زائران تدارک دیده شده است  اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی از جمله ماموران گذرنامه و پلیس راهور آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

وی از زائران خواست چنانچه در پایانه های مرزی و پارکینگ ها با ترافیک مواجه شدند، صبر پیشه کرده و هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

 فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از پنج ماه قبل اقدامات خود را برای خدمات رسانی به زائران حسینی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه آغاز کرده است.

وی در ادامه به اقدامات مناسب فرماندهان انتظامی خوزستان و ایلام در برقراری امنیت مرزها اشاره کرد و افزود : به لطف خدا، عنایت امام حسین (ع) و عشق و علاقه مأموران برای خدمت به زائران ،حدود دو میلیون نفر از سه مرز کشور عبور کرده و یک سوم از این افراد به کشور بازگشته اند.

سردار اشتری همچنین از پذیرایی مردم خوزستان و ایلام از زائران حسینی تقدیر کرد و گفت: در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه ، چذابه و ایلام مردم با جان،مال و عشق از زائران حسینی پذیرایی می کنند .

فرمانده نیروی انتظامی به زائران توصیه کرد حین بازگشت از سفر عتبات عالیات چند ساعتی را در موکب ها استراحت کنند، تا با آرامش و بدون حادثه به مقصد بازگردند.

سردار حسین اشتری امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وارد چذابه شد و به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی استان از نقطه صفر مرزی و باجه های خدمت رسان دیدن کرد.

گذرگاه مرزی چذابه یکی از سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز می باشد.


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.